Povrat robe

 ODUSTAJANJE OD KUPNJE putem pisanog obrasca

Kupac ima pravo u roku 14 dana sukladno članku 72 Zakona o zaštiti potrošača odustati od kupnje  pisanom obavijesti na e-mail adresu [email protected] Rok od 14  dana počinje teći danom preuzimanja/dostave naručene robe. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
U elektronskoj pisanoj obavijesti o odustajanju od kupnje ne dvosmisleno navedite odluku o odustajanju od kupnje (sa vašim imenom/nazivom tvrtki i datumom dane narudžbe) i ispunite obrazac za odustajanje od kupnje kojeg ćete pronaći tu.

POVRAT PROIZVODA

Ako je kupac robu već preuzeo i odustaje od kupnje, mora preuzetu robu vratiti poduzeću u roku 14 dana po pisanoj obavijesti.
Povrat novca odnosno otkupnine poduzeće mora vratiti najkasnije u roku 14 dana od primitka robe.
Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži.
Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju originalnog računa i ispunjen obrazac za povrat robe kojeg možete naći tu.
Pošiljku poslati na adresu:
Detailing Star d.o.o.
Savska cesta 32
10 090 ZAGREB
Troškove povrata robe snosi kupac.
Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.

REKLAMACIJE POŠILJKE

Detailing Star d.o.o. odgovara za stvarne tvorničke greške kupljenih proizvoda u Internet trgovini detailing.hr. Ukoliko kupac ima bilo  kakav prigovor sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti na e-mail [email protected]
Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti prodavaču da grešku razmotri.
Molimo da kupac ispuni obrazac za reklamaciju kojeg možete naći tu i popunjenog ga vrati zajedno sa robom i kopijom originalnog računa na adresu Detailing Stard.o.o., Savska cesta 32, 10090 Zagreb  u roku 14 dana.

Detailing Stard.o.o. će u roku 8 dana po primitku pisane obavijesti i proizvoda dati pisani odgovor na rješenje reklamacije.
Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.
Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.
Troškove povrata robe snosi kupac.